Consiliul Județean Teleorman scoate la concurs postul de manager al Bibliotecii Județene “Marin Preda”, în perioada 1 – 29 martie, potrivit unui anunț postat de pagina de internet a instituției. Sursa citată prevede că 1 martie 2022 este termenul limită de depunere a dosarelor pentru persoanele interesate de preluarea managementului instituției aflate în subordinea Consiliului Județean. Dosarul de candidat trebuie depus alături de un proiect de management, pe baza căruia membrii comisiei de concurs vor stabili care sunt candidații care vor merge mai departe și vor trece și prin proba de susținere a proiectelor de management, etapă în urma căreia va fi stabilit noul manager și care este programată să se încheie în ziua de 29 martie 2022.
Printre condițiile solicitate celor interesați de acest post se numără studiile universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul de activitate al instituției. Anunțul postat pe pagina de internet a Consiliului Județean prevede și faptul că persoanele interesate trebuie să întrunească “condițiile de pregătire sau experiență în management” – pentru care aflăm că, de fapt, este suficient un curs de manager de proiect, pentru cei care nu au experiență în conducerea unei instituții, companii, organizații neguvernamentale.
“Condiția de pregătire în management poate fi substituită de pregătirea în management atestată cu certificate de absolvire (manager de proiect, manager cultural etc), sau experiență în conducerea unei instituții, companii, organizații neguvernamentale etc., dovedită prin adeverință”, se arată în anunț.
De asemenea, este nevoie, pentru a putea participa la concurs, o vechime de cel puțin 5 ani în specialitatea studiilor necesare funcției.
Potrivit calendarului, data limită de depunere a dosarelor de candidatură și a proiectelor de management este data de 1 martie, urmând ca selecția dosarelor să fie făcută pe data de 2 martie. Ulterior, în perioada 3 – 10 martie va fi făcută analiza proiectelor de management de către comisia de concurs, iar pe 11 martie vor fi afișate rezultatele după prima etapă. În perioada 14 – 15 martie vor fi susținute proiectele de management, urmând ca rezultatele să fie afișate pe data de 16 martie. Urmează perioada destinată contestațiilor, soluționării acestora și afișarea rezultatelor finale, pe data de 29 martie.
Informații suplimentare despre ce trebuie să conțină dosarul de candidat, dar și despre care este bibliografia pentru proiectul de management pot fi găsite pe pagina de internet a Consiliului Județean Teleorman, la secțiunea “Anunțuri”.
La conducerea Bibiliotecii Județene “Marin Preda” a fost numită, în toamna anului trecut, Pașa Valentina, după ce fostul manager al instituției, Viorel Fota și-a dat demisia din funcție.