teleormaneanul.ro

PatrimVen – sistemul informatic al ANAF care scutește cetățenii de drumurile inutile la instituții

Must read

Utilizarea sistemului informatic PatrimVen de către autorităţi şi instituţii publice conduce la eficientizarea activităților instituționale precum și la îmbunătăţirea activităţilor de administrare și vine în sprijinul cetățenilor care nu mai sunt nevoiți să se deplaseze la sediul organului fiscal pentru obținerea documentelor/ adeverinţelor de venit necesare şi depunerea lor la Primăria de domiciliu/ unităţi şcolare, după caz.

- Publicitate -

PatrimVen este un depozit de date în care sunt colectate şi agregate date obţinute de Ministerul Finanţelor/A.N.A.F, în condiţiile legii, de la autorităţile/instituţiile publice şi de interes public, din administraţia publică centrală şi locală ori de la contribuabili/plătitori și care sunt puse la dispoziția autorităţilor publice, instituţiilor publice şi de interes public din administraţia publică centrală şi locală, precum şi altor persoane juridice de drept privat, în beneficiul cetăţenilor și în scopul realizării atribuțiilor stabilite de normele juridice care reglementează activitatea instituţiilor, autorităţilor ori persoanelor juridice de drept privat care primesc respectivele informaţii şi/sau documente.

Sistemul informatic PatrimVen furnizează autorităților și instituțiilor publice următoarele servicii: conturi bancare; contribuţii de asigurări sociale; adeverinţe de venit (anual); cazier fiscal; informații despre veniturile lunare; informații despre veniturile anuale; bunuri: clădiri, terenuri, vehicule, certificat de atestare fiscală; date referitoare la situația fiscală; date referitoare la situația financiară; rapoarte de audit/informative.

- Advertisement -

More articles

Latest article