teleormaneanul.ro

Primăria Alexandria suspendă programul de relații cu publicul, pentru eliberarea de documente sau încasări, în perioada 31 decembrie – 5 ianuarie

Must read

În perioada 31.12. 2021 – 05.01.2022, activitatea de lucru cu publicul cu privire la eliberarea de documente sau încasări de chirii, impozite şi taxe locale va fi suspendată, având în vedere necesitatea desfășurării operațiunilor de preluare a informaţiilor fiscale (prelucrarea bazei de date în vederea închiderii anului fiscal 2021 şi deschiderea anului fiscal 2022), a anunțat, miercuri, Primăria Alexandria.

- Publicitate -

În perioada menționată vor putea fi plătite însă amenzile aplicate de organele de specialitate, taxele extrajudiciare de timbru şi taxele judiciare de timbru, arată sursa citată.

Activitatea de lucru cu publicul, pentru eliberarea de documente sau încasări, va fi reluată începȃnd cu data de 06.01.2022, orele 08.00.

- Advertisement -

More articles

Latest article